תנועה, המרה ומיקרו המרה

תנועה, המרה ומיקרו המרה

השיווק הדיגיטלי עוסק בשלושה תחומים עיקריים: תנועה, המרה ומיקרו תנועה.

14.07.16 מאת ד"ר יניב לויתן

תנועה רלוונטית לאתר – כמו בעולם השיווק הפיזי גם בעולם השיווק הדיגיטלי לתנועה יש חשיבות רבה. בעולם השיווק הפיזי בעל עסק שיש לו חנות בקניון למשל, הדבר הראשון שעומד לנגד עיניו הוא להשיג תנועת לקוחות לחנות. כל בעל חנות ירצה שכמה שיותר אנשים יכנסו לחנות שלו משום שככל שיותר אנשים יכנסו לחנות כך הסבירות שהם ירכשו בחנות עולה.

גם במסגרת השיווק הדיגיטלי בעל העסק שואף ליצור תנועה אל נכסי המידע שלו אולם חשוב לציין שהתנועה צריכה להיות תנועה נכונה, ממוקדת ורלוונטית. אין משמעות לתנועה רבה של מבקרים אם הם לא רלוונטיים לאותו עסק או שרות שאנו מפרסמים.

המרה – המרה היא הפעולה שבעל האתר מעוניין שהגולש יבצע באתר כדי להפיק תועלת מהתנועה שמגיעה אליו.  למשל, המרה יכולה להיות רכישה של מוצר מסוים, שליחת הודעה בעמוד צור קשר או הורדת מידע, דו"ח מיוחד או מחקר, בנוגע למוצר או לשרות שהאתר מציע.

במסגרת השיווק הדיגיטלי חשוב מאוד למדוד את יחס ההמרה של הגולשים באתר ולא רק את התנועה, כלומר לדעת כמה גולשים אכן מבצעים את הפעולה שהמפרסם או בעל העסק הגדיר כפעולת ההמרה.

מיקרו המרה – הכוונה לכל פעולה שהגולש מבצע לאורך מסעו ברשת, בנקודות מפגש שונות בערוצי השיווק הדיגיטלי,  מרגע חיפוש המידע בתחום מסוים ועד ביצוע פעולת ההמרה שהוגדרה על ידי בעל העסק.

אדוארד סנודן, אחד האנשים המרתקים של עידן המהפכה הדיגיטלית. כיצד עלינו להתייחס אליו: גיבור / נבל? מוזמנים להקשיב לראיון בנושא שקיימתי עם דודו ארז

קרא עוד >

ההונאה היא חלק בלתי נפרד משדה הקרב. כיצד תרמו קוסמים להצלחת בעלות הברית במאבק לשחרור אירופה? כיצד משתמשים בכלי הלוחמה הפסיכולוגית בשדה הקרב? שיחה בנושא עם גידי גוב ברדיו תל אביב

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר