פייק ניוז וקורונה

פייק ניוז וקורונה

ידיעות פייק ניוז הינן חלק בלתי נפרד ממשבר הבריאות של וירוס הקורונה. מי מפיץ הידיעות ומדוע? ומעבר לכך, מדוע משתף הציבור פעולה?

10.3.20 מאת ד״ר יניב לויתן

תופעת הפייק ניוז איתנו מאז שנת 2016.
מחקרים רבים שופכים אור על התופעה ומלמדים על אלו המפיצים ידיעות כזב,
כמו גם אלו המעבירים הלאה את הידיעות.
משבר הקורונה הציג שיאים חדשים של שימוש בפייק ניוז על ידי מדינות וגופים שונים.
השמועות בנושא עסקו בתרופות ופתרונות ובהצבעה על אשמים בהפצת הוירוס.
תפקידן של מדינות בהפצת פייק ניוז מחזק את ההבנה כי תופעה זו הינה אבולוציה
של תחום הלוחמה הפסיכולוגית.
מוזמנים להאזין לראיון איתי ועם אברי גלעד כפי שהתקיים בגלי צה״ל בנושא.

החדשנות היא מרכיב מפתח בצמיחתו של כל עסק. מהי חדשנות? כיצד מפתחים תרבות מוכוונת חדשנות בארגונים?

קרא עוד >

חברת טסלה מציגה מהלכים שיווקיים פורצי דרך וחשיבה אסטרטגית מרתקת. צפו בד״ר יניב לויתן מרצה בנושא.

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר