בלוג
בלוג
השפעה, אסטרטגיה, המהפכה הדיגיטלית סייבר ולוחמת מידע. ברוכים הבאים לבלוג של ד״ר יניב לויתן. התכנים עוסקים בחיבור שבין המהפכה הדיגיטלית לעסקים. תכני הבלוג מתעדכנים באופן קבוע, לכן כדאי ולשוב לעמוד זה. לרכישת ספרו של ד״ר לויתן בנושא שיווק באינטרנט ״לחץ כאן! סודות ההשפעה העסקית באינטרנט״, בהוצאת עם-עובד, לחצו כאן.

17.3.22
מאז שנת 2006 אני מרצה בפני הפורומים הבכירים במדינה. הכירו את מגוון ההרצאות למנהלים שלי שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

5.10.21
החדשנות היא מרכיב מפתח בצמיחתו של כל עסק. מהי חדשנות? כיצד מפתחים תרבות מוכוונת חדשנות בארגונים?

18.7.21
חברת טסלה מציגה מהלכים שיווקיים פורצי דרך וחשיבה אסטרטגית מרתקת. צפו בד״ר יניב לויתן מרצה בנושא.

13.4.2020
בהתאם לרוח התקופה, הרצאות מותאמות לעידן הריחוק החברתי. בניתי סדרת הרצאות אקטואליות לחברות, המנתחות את המצב מהזוית התקשורתית, תודעתית, פסיכולוגית

20/3/2020
כיצד ניתן להעזר בכלי שיווק דיגיטלי כדי לאסוף מידע על הגולשים? איך משתמשים במידע זה בהמשך?

10.3.20
ידיעות פייק ניוז הינן חלק בלתי נפרד ממשבר הבריאות של וירוס הקורונה. מי מפיץ הידיעות ומדוע? ומעבר לכך, מדוע משתף הציבור פעולה?

13.11.19
אדוארד סנודן, אחד האנשים המרתקים של עידן המהפכה הדיגיטלית. כיצד עלינו להתייחס אליו: גיבור / נבל? מוזמנים להקשיב לראיון בנושא שקיימתי עם דודו ארז

4.9.19
ההונאה היא חלק בלתי נפרד משדה הקרב. כיצד תרמו קוסמים להצלחת בעלות הברית במאבק לשחרור אירופה? כיצד משתמשים בכלי הלוחמה הפסיכולוגית בשדה הקרב? שיחה בנושא עם גידי גוב ברדיו תל אביב

18.2.19
חשוב מאוד שנבין את תפקידם של המתחרים בפעילותו השוטפת של העסק שלנו. כדי להכיר אותם כראוי, עלינו להכיר את העולם המרתק של המודיעין התחרותי

14.1.19
איך משנות העוזרות החכמות את עולם השיווק? כיצד נתכונן לבואן של סירי ואלקסה? למה הכוונה עידן ״אפס הקלקות״ וכיצד הוא ישפיע עלינו?

21.11.17
בעלי עסקים רבים מתקשים להבין מה בדיוק עליהם לעשות ברשתות החברתיות. במאמר זה אני מציג את 7 הדברים החשובים ביותר שיש לבצע במסגרת הפעילות העסקית והשיווקית ברשתות החברתיות.

24.10.17
פייק ניוז, המילה שמשגעת את העולם. קורס חדש שלי בנושא זוכה להתעניינות רבה מצד התקשורת העולמית. מוזמנים לצפות בכתבות אודות הקורס החדש בערוצי התקשורת המובילים בעולם.

20.8.16
בעידן הסמארטפונים והרשתות החברתיות, חשוב מאוד שנבין את מאפייני הלקוח החדש, הלקוח הדיגיטלי

14.07.16
בשנות ה-90 של המאה ה -20 החלה מהפכת התקשורת הדיגיטלית, מהפכת המדיה הדיגיטלית כפי שאנו קוראים לה, ושינתה סדרי עולם. כמו בכל מהפכה השינוי שהביאה היה מהיר ואלים ובעל השלכות מרחיקות לכת על עתידם של...

14.07.16
כדי להצליח בפעולות השיווק באינטרנט מומלץ להתייחס אל קהל היעד כאוסף של קהילות, כאשר לכל קהילה יש תחומי עניין משותפים. חלוקה זו חשובה במיוחד עבור מי שעוסק במכירות, משום שבעקבות הפילוח המפרסם יכול להתאים את...

14.07.16
הסיבה העיקרית בגינה כדאי לפעול ברשת האינטרנט היא משום שלשיווק ברשת יש השפעה רבה יותר על הלקוחות. ניתן לדמות את רשת האינטרנט לרחוב שוקק והומה אדם שיש בו שפע מידע ופרסומות, הגולשים נעים ברחוב ובוחרים...

03.06.16
במסגרת השיווק הדיגיטלי, הציפיות של בעל העסק או הארגון מאתר האינטרנט לא בהכרח תואמות את הציפיות של הלקוח מהאתר. בעל העסק מעוניין להשיג דבר מסוים מהאתר בעוד לעומתו הלקוח מעונין לקבל דבר אחר. על בעל...

14.07.16
בין אם מדובר על עסק קטן או על ארגון גדול, כל אתר אינטרנט צריך להיבנות מתוך מחשבה על הלקוח שעומד לגלוש בו. ניתן למצוא באינטרנט אתרים רבים שמספקים חווית משתמש גרועה למדי, הם עמוסים במידע,...

14.07.16
בדור הראשון, בראשית הדרך של הרשתות החברתיות, התקשורת החברתית בין אנשים היתה באמצעות בלוגים. מעט אנשים יצרו וכתבו תוכן בבלוגים ביחס לכמות האנשים שקראה או שיתפה אותם. כלומר היו הרבה צופים אבל פחות משתמשים השתתפו...

14.07.16
את השלכותיה המיידיות של המהפכה הדיגיטלית אנחנו כבר רואים וחווים בחיי היום יום שלנו, אולם עדיין אי אפשר לומר בוודאות מה יהיו ההשלכות ארוכות הטווח שלה. לעיתים השינויים הם מהירים ואלימים, קשה להבין ולהתמודד איתם...

14.07.16
עולם השיווק הדיגיטלי אינו מסתכם בבנייה ותפעול של אתר אינטרנט. לרשות בעל העסק עומדים שפע ערוצים שונים ומגוונים בהם הוא יכול לפעול ולשווק. בעל העסק יכול להשקיע משאבים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק או בערוצי ווידאו...