איך להמנע משגיאות בשיווק באינטרנט?

איך להמנע משגיאות בשיווק באינטרנט?

בין אם מדובר על עסק קטן או על ארגון גדול, כל אתר אינטרנט צריך להיבנות מתוך מחשבה על הלקוח שעומד לגלוש בו. ניתן למצוא באינטרנט אתרים רבים שמספקים חווית משתמש גרועה למדי, הם עמוסים במידע, קישורים ופרסומות

14.07.16 מאת ד"ר יניב לויתן

גולש שמגיע לאתר כזה מבזבז זמן יקר בניסיון לפענח איזה מידע חשוב יותר ואיזה פחות, ומה הוא יכול להפיק מן האתר.

כאשר גולש מגיע לאתר חדש שהוא לא ביקר בו קודם, הוא מקדיש שניות בודדות כדי לסרוק את האתר ולנסות להבין מה המטרה שלו, מה המסר המרכזי שמנסים להעביר באמצעות האתר ואיזה ערך מוסף הוא יכול לקבל.

בדרך כלל הסיבה העיקרית לאי הצלחתו של אתר מסוים היא פרק הזמן הקצר שהוקדש למחקר מקדים, אם בכלל, לפני שהאתר עלה לאוויר. הדבר הראשון שבונה האתר או בעל העסק צריך להבין במסגרת המחקר המקדים הוא כיצד הפעילות הדיגיטלית תיתן איזשהו פתרון ללקוח ותייעל את השרות של אותו עסק ללקוחות. אם אתר האינטרנט נבנה כנוצה נוספת בזנב הטווס ונועד להאדיר את החברה או הארגון, ספק אם האתר הזה באמת יתרום ויועיל למערכת היחסים שאותו עסק מנסה לפתח ולשמר עם הלקוחות.

חשוב מאוד שנבין את תפקידם של המתחרים בפעילותו השוטפת של העסק שלנו. כדי להכיר אותם כראוי, עלינו להכיר את העולם המרתק של המודיעין התחרותי

קרא עוד >

איך משנות העוזרות החכמות את עולם השיווק? כיצד נתכונן לבואן של סירי ואלקסה? למה הכוונה עידן ״אפס הקלקות״ וכיצד הוא ישפיע עלינו?

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר