איך להמנע משגיאות בשיווק באינטרנט?

איך להמנע משגיאות בשיווק באינטרנט?

בין אם מדובר על עסק קטן או על ארגון גדול, כל אתר אינטרנט צריך להיבנות מתוך מחשבה על הלקוח שעומד לגלוש בו. ניתן למצוא באינטרנט אתרים רבים שמספקים חווית משתמש גרועה למדי, הם עמוסים במידע, קישורים ופרסומות

14.07.16 מאת ד"ר יניב לויתן

גולש שמגיע לאתר כזה מבזבז זמן יקר בניסיון לפענח איזה מידע חשוב יותר ואיזה פחות, ומה הוא יכול להפיק מן האתר.

כאשר גולש מגיע לאתר חדש שהוא לא ביקר בו קודם, הוא מקדיש שניות בודדות כדי לסרוק את האתר ולנסות להבין מה המטרה שלו, מה המסר המרכזי שמנסים להעביר באמצעות האתר ואיזה ערך מוסף הוא יכול לקבל.

בדרך כלל הסיבה העיקרית לאי הצלחתו של אתר מסוים היא פרק הזמן הקצר שהוקדש למחקר מקדים, אם בכלל, לפני שהאתר עלה לאוויר. הדבר הראשון שבונה האתר או בעל העסק צריך להבין במסגרת המחקר המקדים הוא כיצד הפעילות הדיגיטלית תיתן איזשהו פתרון ללקוח ותייעל את השרות של אותו עסק ללקוחות. אם אתר האינטרנט נבנה כנוצה נוספת בזנב הטווס ונועד להאדיר את החברה או הארגון, ספק אם האתר הזה באמת יתרום ויועיל למערכת היחסים שאותו עסק מנסה לפתח ולשמר עם הלקוחות.

בהתאם לרוח התקופה, הרצאות מותאמות לעידן הריחוק החברתי. בניתי סדרת הרצאות אקטואליות לחברות, המנתחות את המצב מהזוית התקשורתית, תודעתית, פסיכולוגית

קרא עוד >

כיצד ניתן להעזר בכלי שיווק דיגיטלי כדי לאסוף מידע על הגולשים? איך משתמשים במידע זה בהמשך?

קרא עוד >
<

לקבלת מאמרים נוספים שישפרו את פעילותכם השיווקית, הרשמו לניוזלטר